Mobile Friendly un Must have pentru SEO in 2015

Mobile Friendly un Must have pentru SEO in 2015

by Fivetn
22iun

Cea mai importantă componentă în strategia de SEO pentru 2015 este ca site-ul să fie mobile-friedly.

Asta pentru că “humans are mobile”, adică în continuă mișcare. Oamenii caută pe internet informații și produse în timp ce stau în trafic cu mașina, în autobuz pe drumul spre servici, cât timp așteaptă la doctor, de aceea este important ca site-ul tău să poată fi citit pe device-urile mobile. Din ce în ce mai mulți utilizatori de internet pe mobil fac cumpăraturi direct de aici și e important să apară magazinul tău în lista de rezultate Google. Dacă oferi servicii de consultanță într-un anumit domeniu este important să apară adresa pe Google Maps.

 

Comportamentul utilizatorului de internet s-a schimbat și trece în majoritate pe device-uri mobile. Indirect și decizia de cumpărare a unui serviciu sau produs  se mută cu rapiditate pe mobile.

Din punct de vedere al SEO, iată ce avantaje aduce configurarea site-ului pentru device-uri mobile:

  • crește numărul vizitelor de pe mobile. Mai nou, Google a inclus o etichetă “mobile-friendly” pentru site-uri atunci când afișează rezultatele unei căutari făcute pe mobil. Altfel spus, dacă un utilizator caută pe Google de pe mobil și apar mai multe rezultate, este evident că e puțin probabil să aleagă dintre acestea un site care nu are astfel de etichetă. Pe termen lung această etichetă va duce la creșterea CTR. Google a pus la dispoziție un tool de verificare a unui site dacă este sau nu mobile-friendly:  https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly. Dacă site-ul tău va trece acest test, atunci va primi eticheta de “mobile-friendly”. În caz că ai unul dezvoltat pe WordPress, nu ai de ce să îți faci griji, pentru că temele recente chiar și cele free sunt adaptate pe mobile.
  • duce la o poziționare mai bună în lista de rezultate pentru o căutare pe mobil. Deși nu este confirmat în mod oficial de către Google, este de la sine înțeles că într-o listă de site-uri rezultată, cele cu eticheta “mobile-friendly” vor fi avantajate în algoritmul de generare SERP și poziționate mai bine.
  •  generează venituri mai mari de pe mobile. Pe  lângă creșterea CTR-ului și rankului, un site “mobile-friendly” aduce mai multe venituri pentru un site care vinde bunuri sau servicii. Cum ziceam și la începutul articolului, tendința este ca oamenii să ia decizia de cumpărare pe drum de pe mobil sau acasa de pe tabletă în timp ce stă pe canapea…De aceea este important să poți vinde pe un website cu design pentru device-uri mobile.

IMPORTANT!!! TOTI CLIENTII NOSTRI BENEFICIAZA GRATUIT DE VARIANTA MOBILA A WEBSITEULUI DACA ACESTA ESTE CREAT DE NOI!!!

SUNA-NE SI INTREABA CA SA TE CONVINGI SINGUR!