4 greseli frecvente in optimizarea pentru motoarele de cautare

4 greseli frecvente in optimizarea pentru motoarele de cautare

by Fivetn
26oct

Optimizarea pentru motoarele de cautare este un serviciu  tot mai cautat in randul afacerilor care vor sa se faca vizibile si populare, pentru a atrage clienti noi. Oamenii care cauta bunuri si servicii apeleaza la Google, Yahoo sau Bing pentru a gasi ceea ce doresc, iar in cazul in care site-ul tau nu este afisat in primele zece rezultate pentru cuvintele cheie referitoare la afacerea ta, atunci sansele potentialilor clienti de a ajunge pe pagina ta scad simtitor. In acest articol iti voi explica cum poti evita cele mai frecvente greseli in optimizarea pentru motoarele de cautare.

 

Optimizare pentru motoarele de cautare SEO

1. In primul rand trebuie sa iti pui intrebarea cu ce cuvinte si fraze vor fi cautate pe motoare serviciile sau produsele tale de catre clienti. Poti folosi cuvinte cu inteles larg, dar asigurati-te ca acestea sunt suficient de specifice pentru afacerea ta. Raspandeste aceaste cuvinte si expresii specifice in tot  site-ul tau in asa fel incat acesta sa apara mai sus in rezultatele afisate de motoarele de cautare pentru acesti termeni.Se intampla adesea ca unele site-uri sa nu foloseasca cuvinetele cheie potrivite sau sa nu le repete sufficient de des si acst lucru impiedca prezenta acestor site-uri in lista primelor din categoria lor de afaceri.

2. Creaza-ti un program dupa care actualizezi si adaugi continut pe site-ul tau. In mod normal ar trebui sa adaugi continut nou cel putin o data pe saptamana si este de preferat sa o faci mai des. Multe persoane creaza un site, il posteaza pe internet si considera ca este suficient. Nu este adevarat. Algoritmii folositi de motoarele de cautare vor atribui o valoare mai mare site-ului tau in cazul in care acesta este activ si are mai mult continut nou. Nu uita ca acest continut trebuie sa fie relevant si interesant pentru ca oamenii sa isi doreasca sa viziteze site-ul tau.

3. Metatag-urile si tag-urile, in general, pot fi instrumente foarte eficiente in optimizarea pentru motoarele de cautare, dar de multe ori sunt prea putin utilizate. Creaza titluri de pagini, tag-uri pentru articole, adauga fotografii, etc, pastrand in minte cuvintele cheie pe care le doresti asociate cu site-ul tau. Insereaza aceste cuvinte cheie atunci cand este posibil.

4. Un site care nu este usor de navigat este o reteta sigura pentru un dezastru. Motivul principal este faptul ca, avand un aspect dezorganizat, vizitatorii nu vor putea sa descopere continutul pe care l-ai postat pe site si investitia  de timp in site va fi pierduta. Oamenii doresc sa gaseasca ceea ce cauta si, in cazul in care nu pot, ei au tendinta de a face clic pe o alta pagina. Aceasta reprezinta o oportunitate pierduta de a-ti face cunoscuta afacerea. Al doilea motiv este ca algoritmii motoarelor de cautare nu pot atribui in mod corect o valoare pentru site-ul tau in cazul in care acestea nu pot accesa toate paginile din interiorul acestuia. Sa spunem ca ai urmat sfatul anterior din acest articol si ai etichetat in mod corespunzator continutul unic creat in mod regulat generat in mod regulat si ai integrat perfect cuvintele cheie. Acest lucru este in van daca  motoarele de cautare nu pot sa indexeze site-ul dtau din cauza unei organizari defectuoase.

Nu este o greseala sa incepi sa faceti optimizarea site-ului afacerii, chiar daca nu ai experienta anterioara. Cu toate acestea, ai grija sa urmezi sfaturile enumerate in acest articol, in scopul de a evita aceste 4 greseli frecvente.