Blog

Cum sa iti faci un cont de Instagram de la 0

by Fivetn
17aug

Fie că ești la început de drum cu afacerea ta sau ai deja o bază formată de clienți și dorești doar o nouă modalitate de promovoare, noi îți oferim astăzi un tutorial complet despre cum să îți realizezi și să îți setezi un cont de Instagram de la 0.

Pentru a crea un cont de Instagram din aplicatie trebuie să realizați următorii pași:

Citeste mai mult

Unealta care a revolutionat promovarea in online

by Fivetn
08aug

Oare chiar hashtag-urile au revoluționat internetul așa cum credem cu toții?

Ei bine, pe parcursul următorului articol vă vom explica de ce este important să folosiți această unealtă puternică iîn promovarea afacerii voastre.

  1. Istoria Hashtagului

Hashtagul a luat naștere în 2007, pe data de 23 august. Pentru prima dată a apărut pe Twitter. Primul hashtag folosit vreodată a fost #barcamp, și a fost postat de către Chris Messina (co-fondator Uber) în Twitter. Barcamp este o grupare care organizează conferințe despre tehnologie și internet.

Citeste mai mult

Conținutul video,un plus pentru afacerea ta

by Fivetn
16iul

Fiecare dintre noi suntem în căutarea soluției potrivite pentru generarea de conținut relevant, care dorim să ajungă la potențialii noștri clienți. Anul 2018 este un an care pune la încercare aptitudinile multor marketeri de a înțelege piața actuală și de a atrage clienții prin diferite surse.

Cum am ajuns la concluzia ca acestea sunt cele mai importante trenduri de care să ținem cont în marketing-ul din România în 2018?

În primul rând, compania noastră și colaborarea cu clienții noștri pe diverse proiecte ne-au făcut să înțelegem mai bine și să fim atenți la ce se întâmplă în general în industria de marketing atât din România, cât și la nivel global.

Citeste mai mult

10 sfaturi utile în construirea unui website

by Fivetn
26apr

Astăzi dorim să vă prezentăm câteva sfaturi de care puteți ține cont în construirea website-ului de care aveți nevoie.

1.Nu uita care este motivul pentru care realizezi acest website

Cu ajutorul unui website, îți poți îndeplini o multitudine de obiective, dar nu toate deodată. De aceea este important să îți faci un plan pe care să îl urmezi cu strictețe. „Unde te situezi cu business-ul tău acum? Unde vrei să te poziționezi pe piață?”, aceste întrebări de bază pot fi vitale și te pot ajuta în momentul lansării website-ului tău.

2.Optimizează-ți website-ul pentru mobil

Chiar dacă ai deja un website și dorești să îl optimizezi pentru 2018 sau ești la început de drum și dorești să îți creezi un website, investește timp în optimizarea acestuia pentru mobil astfel încât site-ul tău să fie unul competitiv cu alte site-uri de top. După ultimele statistici, 70 % din traficul online se desfășoară de pe dispozitive mobile, astfel dacă website-ul tău este optimizat, șansele ca numărul de vizitatori să crească sunt semnificativ mai mari.

Citeste mai mult

Avantajele deschiderii unui magazin online

by Fivetn
29mar

Te-ai gândit că, deschiderea unui magazin online reprezintă o idee de afacere foarte ușor de realizat, care nu necesită mulți angajați, uneori chiar deloc?

Astăzi vrem să îți prezentăm principalele avantaje în dezvoltarea unui astfel de business, care îți vor lărgi orizonturile atunci când vine vorba de deschiderea propriului tău magazin online.

Citeste mai mult

Tendințe în marketing online pentru anul 2018

by Fivetn
19mar

Bineînțeles că stim cu toții de faptul că platformele rețelelor de socializare, reprezintă  o parte importantă în ceea ce privește promovarea online.

Pe parcusul anilor trecuți reach-ul postărilor simple de pe Facebook era aproape direct proporțional cu numărul de like-uri a paginii, dar de multe ori cu un conținut valoros aveai surpriza ca acest număr de reach-uri să fie chiar mai mare.  Începând cu anul acesta ne lovim de o nouă „tendință” stabilită de către cei mai mari de la Facebook, prin care numarul de reach-uri organice a scazut drastic, în unele cazuri poate și cu 80%, obligând astfel proprietarii de business-uri să investească buget în postarile zilnice de pe paginile business dacă vor ca acestea să mai ajungă, la măcar toți cei care au apreciat la un moment dat pagina.

Astăzi dorim să vă prezentăm 5 tendințe care vă vor influența pozitiv rezultatele în mediul online.

Citeste mai mult

Woo Commerce sau Magento?

by Fivetn
04aug

 

WooCommerce si Magento – sunt considerate, binemeritat, cele mai populare solutii de e-Commerce. 40% din shop-urile online de pe web sunt dezvoltate pe aceste doua platforme.

Dar cand vine vremea sa faci alegerea – devine destul de dificil sa intelegi care dintre aceste doua platforme ti se potriveste mai mult. Am realizat acest articol pentru a raspunde la aceasta intrebare.

Citeste mai mult

Ajuta-ne sa tinem 5 copii in scoala!

by Fivetn
01dec

“Deci, cine ştie să facă bine şi nu face, săvârşeşte un păcat!”  Biblia- Epistola lui Iacov 4:17

A face bine celui in nevoie NU TREBUIE sa fie o “porunca”!  Credem ca acest imbold de binefacere il simtim fiecare dintre noi din cand in cand, iar atunci cand viata ne aduce intr-un loc anume care ne motiveaza sa facem bine, acesta se activeaza si ne spune “DO IT”!

Va punem in fata unei provocari!

Nu aceea de a strange fonduri pentru jucarii sau dulciuri asa cum obisnuim sa facem de fiecare Craciun! Ci va invitam sa va uniti fortele impreuna cu noi in a ne ajuta sa trimitem la scoala 5 copilasi.

Citeste mai mult

Ce inseamna semnalele social media pentru promovarea online si SEO

by Fivetn
15sep

Au fost scrise pagini intregi despre pozitionarea SEO si despre promovare online dar aici vom analiza importanta semnalelor sociale.

Actiunile sociale ale internautilor asupra continutului site-ului tau sont un indicator de calitate asupra acestuia. Acest lucru poate sa aiba si un impact extrem de important asupra referintei tale in motoarele de cautare.

SMO si semnalele sociale. Un semnal social este o actiune sociala deci realizata asupra unui continut – un like, un share pe Facebook, un retweet, un vot Google +1, etc. Este o marca de interes direct din partea internautului care emite acest semnal. Initial, distribuirea continutului are doua functii – functia sa intrinseca este de a pune acest continut la dispozitia oamenilor si a unei comunitati de interes. Share-uirea acestei informatii prin retelele sociale contribuie la accentuarea vizibilitatii sale si creeaza viralitate.

Citeste mai mult

4 Secrete de content marketing

by Fivetn
25aug

Inainte de era social media, singurele industrii care trebuiau să își facă griji despre continuitatea producerii unui conținut fresh și original erau industriile academice, mass media și cea de entertainment. Astăzi, cu existența blogurilor și a platformelor sociale precum Twitter sau Facebook, care reprezintă o componentă importantă în aproape toate strategiile de marketing ale brandurilor, business-urile din toate domeniile ar trebui să fie experte în crearea de conținut, iar zicala veche ”publish or perish” (publică sau dispari – trad. rom) se aplică acum aproape la toată lumea.

”Brandurile simt presiunea de a produce din ce în ce mai mult conținut pentru a răspunde cererilor clienților și potențialilor lor clienți”, spune Patricia Hume, președinte al aplicației de administrare de conținut Trapit. ”Potrivit unui studiu recent făcut de noi, marketerii cred că firmele ar trebui să distribuie 10 sau mai multe piese de conținut zilnic, și asta doar pentru a rămâne relevant.”

Citeste mai mult

1 2

Aceasta pagina web foloseşte cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare si a asigura functionalitati aditionale! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Politica de confidentialitate