3 Avantaje social media pentru afacerea ta

3 Avantaje social media pentru afacerea ta

by Fivetn
25aug

Prin social media, oamenii pot împărtăși experiența despre un anumit produs sau serviciu cu alți consumatori. Conversațiile despre experiențele personale sunt ca un magnet.

Atunci cand cineva deschide un subiect de interes si pentru alti consumatori, discutiile se pot propaga cu viteza. Astfel, brandul tau incepe sa fie asociat cu experiente personale si astfel este mai relevant pentru consumatori.

 

1. Construiește sfera de influență.

In jurul brandului tau se invart cateva persoane care au o influenta mare asupra modului in care acesta este perceput. De exemplu, un editor al unei reviste culinare cunoscute, poate forma parerea clientilor potentiali ai unui restaurant.

Specialistii in social media recomanda sa interactionezi cu aceste persoane in mediul virtual si sa-ti creezi o imagine pozitiva. Recomandarile persoanelor de influenta pot avea un efect de bulgare pentru ca acestea sunt transmise rapid din gura in gura, iar, in timp, determina formarea unei pareri generale. Atunci cand ai cativa adepti activi este mai usor sa-ti construiesti credibilitatea in mediul online.

2. Te ține aproape de concurență.

Cele mai multe firme care au audienta mare in mediul virtual folosesc instrumente de social media pentru a-si crea imaginea si pentru a comunica cu stakeholderii. In aceste conditii, este indicat sa fii prezent in mediul on-line si sa nu te lasi coplesit de concurenta.

Clientii vor sti de tine si vor putea compara cu usurinta ofertele tale si pe cele ale concurentei.

3. Apari în top pe motoarele de căutare.

Internetul este o retea in care mai multe conexiuni merg spre un singur punct. Cu cat sunt mai multe conexiuni, cu atat punctul sau nodul este mai puternic.

Atunci cand se fac mai multe referiri cu privire la afacerea ta, aceasta apare in topul cautarilor pe Internet.

Astfel, daca oamenii vorbesc in social media despre ofertele tale, impartasesc articole, filme si website-uri, inseamna ca ai o prezenta pe Internet relevanta pentru consumatori. Motoarele de cautare rasplatesc acest lucru si te pozitioneaza in topul rezultatelor cautarii pe Google.

Sursa: http://ideideafaceri.manager.ro