10 sfaturi utile în construirea unui website
Astăzi dorim să vă prezentăm câteva sfaturi de care puteți ține cont în construirea website-ului de care aveți nevoie.
1.Nu uita care este motivul pentru care realizezi acest website
Cu ajutorul unui website, îți poți îndeplini o multitudine de obiective, dar nu toate deodată. De aceea este important să îți faci un plan pe care să îl urmezi cu strictețe. „Unde te situezi cu business-ul tău acum? Unde vrei să te poziționezi pe piață?”, aceste întrebări de bază pot fi vitale și te pot ajuta în momentul lansării website-ului tău.
2.Optimizează-ți website-ul pentru mobil
Chiar dacă ai deja un website și dorești să îl optimizezi pentru 2018 sau ești la început de drum și dorești să îți creezi un website, investește timp în optimizarea acestuia pentru mobil astfel încât site-ul tău să fie unul competitiv cu alte site-uri de top. După ultimele statistici, 70 % din traficul online se desfășoară de pe dispozitive mobile, astfel dacă website-ul tău este optimizat, șansele ca numărul de vizitatori să crească sunt semnificativ mai mari.
3.Inspiră-te din brandurile globale
Nu încerca să inventezi noi funcționalități pentru website dacă acestea sunt deja folosite de alte companii mult mai mari. Caută aceste branduri cunoscute, vizitează-le și insipiră-te din unele elemente de design ale competitorilor tăi, adaptează modulele și funcționalitățile cele mai de succes pentru a se mula pe publicul tău țintă.
4. Instalează pixel-ul Google Analytics în website-ul tău
Pentru a avea succes cu website-ul tău ai nevoie să cunoști comportamentul consumatorilor care îți vizitează site-ul. Chiar și cele mai cunoscute companii din întreaga lume testează constant și schimbă design-ul website-ului ca să vizualizeze care idee funcționează cel mai bine. Ca start-up trebuie să lucrezi și mai mult, să fii pregătit constant pentru a re-evalua orice element din website-ul tău.Folosește-te de datele colectate cu ajutorul pixelului pentru a-ți adapta site-ul la nevoile vizitatorilor. Prin analizarea datelor poți observa traiectoria pe care o urmează un vizitator pe site și ce îl împiedică pe acesta să realizeze o conversie.
5. Articolele de blog reprezintă o unealtă foarte puternică
Pentru păstrarea unei relații cât mai bune cu actualii clienți sau pentru atragerea unor petențiali clienți, noi te sfătuim să te ajuți de articolele de blog, ce îți vor aduce un trafic mult mai mare pe website-ul tău. Faptul că le oferi vizitatorilor informații și sfaturi gratuite despre domeniul pe care activezi le oferă acestora un plus de încredere în brand-ul tău iar în timp prin disciplină și constanță se va crea o legatură strânsă între ei și produsul tău.
6. Prioritizează-ți pagina “Despre noi”
Pagina intitulată „Despre noi” este de obicei pagina care aduce cel mai mult trafic, deoarece le oferă posibilitatea clienților tăi să afle mai multe despre tine și despre povestea dn spatele brandului! Pentru a spori încrederea potențialilor clienți în brand-ul tău este recomandat ca pe această pagină să apară poze cu echipa, o scurtă descriere personală a fiecărui membru, istoricul companiei dar și o poveste captivantă în jurul căreia îți vei construi pe parcurs imaginea brand-ului.
7.Video-urile sunt vitale pentru website-ul tău
Stasticile ne arată că 84% din conținutul prezent la ora actuală pe internet este de tip video, ceea ce face ca acestă unealtă de promovare să fie una vitală pentru website-ul pe care îl administrați. Noi recomandăm asocierea website-ului cu un cont de youtube, de unde apoi veți atrage trafic în site atât din sursele display de pe youtube cât și din campanile display din Google.
8. Folosiți-vă de chat-urile live și de roboții de chat
Una dintre cele mai bune modalități de conectare cu clienții tăi este prin intermediul chat-urilor live. Este o modalitate rapidă și mult mai personală de cunoaștere a clienților. Prin intermediul acestor chat-uri oferiți atât asistență cât și sfaturi în procesul de achiziție a unui serviciu disponibil în website. Roboții de chat pot avea beneficii numeroase, atât din punctul de vedere al disponibilității lor (24/24) cât și pentru păstrarea unei comunicări eficiente cu clienții tăi.
9.Păstrează fresh conținutul de pe pagină !
Un site dezvoltat după cele mai noi trenduri și actualizări poate deveni într-o perioadă scurtă de timp un site învechit. Domeniul informației și al comunicării este unul foarte dinamic, suferind zilnic modificări și actualizări. Noi îți recomandăm să păstrezi elementele vizuale din website actualizate și să nu uiți că toți clienții tăi, așteaptă să gasească noutăți pe site.
10. Crează designul propriului tău website
Pune pe o foaie de hârtie ce anume ai vrea să apară pe website (structură,culori,textul din site). Îți poți face pe câte o coală A4 fiecare pagină a site-ului tău, iar la final te poți folosi de o diagramă să arăți legătura dintre pagini. Dacă deții un magazin online este important să vizualizezi alte website-uri și să analizezi cum și-au cheltuit banii aceștia în cercetare și design.
Atenție ! Pentru a profita la maxim de elementele de design, de legătura dintre acestea și realizarea conversiilor, marile companii apelează la specialiști UX/UI (user experience, user interface), astfel, aceștia creează cele mai intuitive moduri și căi pe care utilizatorul le urmează până la finalizarea unei acțiuni.