Instagram ascunde like-urile postarilor
Instagram este de departe cea mai utilizata aplicatie pentru continutul vizual, cu peste 1 miliard de utilizatori activi lunar si peste 500 de milioane de utilizatori activi zilnic.
Brandurile si-au dezvoltat in ultima perioada tot mai mult prezenta online prin intermediul Instagram, aici fiind prezente peste 8 milioane de conturi de business. Motivele principale pentru care tot mai multe afaceri isi cauta clientii pe aceasta retea sociala sunt evidente: noile generatii isi petrec zilnic mai bine de o ora navigand prin feed-ul de Insta iar comunicarea cu publicul prin intermediul Instagram este cea mai umană, fiind ușor să dezvolte o comunitate în jurul brandului.
Odată cu dezvoltarea aplicatiei si cu cresterea popularitatii au luat nastere si noi meserii. La ora actuala ocupatiile precum Influencer, Content Creator sau Instagram Growth Hacker sunt printre cele mai ravnite in randul tinerilor reprezentand visul oricarui om de a face bani din calatorii, lifestyle sau hobby-uri.
Ei bine, ultimele noutati au provocat adevarate dispute in randul celor care isi castiga venitul din Instagram. Conducerea Instagram a anuntat de curând modificarile legate de functionalitati, care vor avea loc in viitorul apropiat.
Instagram a inceput testarea unui update care va avea un impact colosal asupra utilizatorilor. Prin acest update Instagram vrea sa renunte la caracterul public al numarului de like-uri primite de utilizatori pentru ceea ce posteaza pe reteaua de socializare. In acest mod doar utilizatorii care au publicat postarea vor mai putea vedea cati urmaritori le-au apreciat postarea iar numarul like-urilor nu va mai fi afisat sub fiecare postare.
In momentul de fata, aceasta strategie este testata pentru utilizatorii Instagram din Canada, urmand ca ulterior update-ul sa fie implementat in toata lumea in functie de rezultatele obtinute in urma testelor.
Reprezentantii Instagram au declarat pentru petapixel.com “Ne dorim ca urmaritorii sa se concentreze asupra continutului si nu asupra numarului de aprecieri pe care le strange o postare”. De asemenea, reprezentantii Facebook au anuntat in urma cu putin timp posibilitatea de a adopta o strategie similara.
Acestea fiind spuse, toate actiunile pe care le intreprindem in mediul online se invart in jurul contentului de calitate, fiind elementul principal care trebuie luat in calcul in momentul conceperii unei strategii de marketing, indiferent de canalul de comunicare.