Unealta care a revolutionat promovarea in online
Oare chiar hashtag-urile au revoluționat internetul așa cum credem cu toții?
Ei bine, pe parcursul următorului articol vă vom explica de ce este important să folosiți această unealtă puternică iîn promovarea afacerii voastre.
- Istoria Hashtagului
Hashtagul a luat naștere în 2007, pe data de 23 august. Pentru prima dată a apărut pe Twitter. Primul hashtag folosit vreodată a fost #barcamp, și a fost postat de către Chris Messina (co-fondator Uber) în Twitter. Barcamp este o grupare care organizează conferințe despre tehnologie și internet.
Aceasta unealta s-a dezvoltat foarte repede pe parcursul anilor si a ajuns sa fie vitala pentru orice postare din mediul online.
2.Cum sa folosesc hashtagurile pe diferite rețele de socializare
Dacă discutăm despre Instagram, aici lucrurile se schimba putin deoarece navigarea prin hashtaguri reprezintă o modalitatea principală de descoperire de imagini noi pe un anumit subiect( ex. #antreprenoriat). Astfel, majoritatea utilizatorilor folosesc cel puțin un hashtag în descrierea postărilor pentru a fi mai ușor de găsit. De asemenea, poți urmării un anumit hashtag (follow) astfel încât să vezi tot timpul postări noi despre respectivul subiect.
Facebook a început să recunoască hashtag-urile dintr-o postare în 2013, iar la cateva luni de la lansare, rezultatele au fost surprinzatoare: postările care nu utilizau hashtag-uri erau mai puțin apreciate decat cele care conțineau cel puțin un #hashtag. Ca și în cazul platformei de socializare Twitter, hashtag-urile postate pe Facebook pot conține doar litere, cifre sau _.
3.Principalele sfaturi despre folosirea hashtag-urilor
a. Adaugă hashtaguri la poveștile tale
Prin introducerea de hashtag-uri în conținutul poveștilor tale poți obține un avantaj enorm față de competitorii tăi. Ce mai aștepți? Aceste hashtag-uri îți vor aduce mai mulți utilizatori care cauta un domeniu legat de hashtag-ul tău.
b.Nu folosi de fiecare dată acelasi hashtag la fiecare postare
Nu este o idee prea bună să copiezi aceleași hashtag-uri de fiecare dată în toate postarile. Această tehnică repetitivă îți poate face ca Instagram-ul să îți recunoască postările ca SPAM, iar această va reduce semnificativ vizibilitatea . Sugestia noastră este să creați diferite seturi de hashtag-uri în funcție de tipul postării.
c.Verifică statisticile de pe profilul tău de business
Daca contul tău este de tip business, ai posibilitatea să verifici statistici despre cele mai populare hashtag-uri astfel încât să obții mai mult traffic pe pagina ta. Vrei să știi cum poti face asta? Simplu!
Du-te la o poză și apasă click pe Insights. Apoi poți face un swipe up pentru a vizualiza informații despre impactul postării sau din ce sursă au ajuns utilizatorii la tine. Iar acum poți elimina orice hashtag care nu este folositor.
Există și câteva amănunte care ar trebui luate în considerare pentru ca o postare să aibă succes: un număr de până la treizeci de hashtag-uri per postare în secțiunea de cometarii este suficient și acceptabil deoarece aceasta modalitate este recunoscută ca fiind o descriere. O postare care conține prea multe hashtag-uri doar chinuie privirile utilizatorilor, iar hashtag-urile cu un număr mare de cuvinte sunt foarte greu de citit și pot duce la confuzie. Repetarea hashtag-urilor de multiple ori în același post nu aduce niciun beneficiu și repetarea aceluiași hashtag în fiecare postare s-ar putea să nu fie eficient în strategia de marketing.